maandag 16 maart 2009

BAS, de autowasstraat

Vanmiddag toen ik van mijn werk kwam, heb ik direct de auto gepakt om Tender uit te laten. Een boterham in een zakje mee voor onderweg, begonnen Tender en ik de wandeling. Langs het Engelse Werk, dit is een park bij ons in de buurt, lopen spoorlijnen. En de treinen die daar overheen rijden maken natuurlijk nogal wat lawaai. Van afstand weet Tender dus al dat er weer één aan komt. En ze maakt er een sport van om al die treinen op te jagen. Ze zijn allemaal bang, die treinen moet ze denken, want ze rijden allemaal heel snel voor haar weg. Net als de schapen dat doen, met het schapen drijven.

Na de wandeling moest de auto gewassen worden en zijn we naar BAS, de autowasstraat gereden. Ik was altijd wel een beetje benieuwd naar haar reactie als we in de wasstraat zitten, dus heb ik het een beetje proberen te filmen. In het begin zit ze nog gewoon op de bank. Later gaat Tender zich steeds kleiner maken en ze gaat steeds zwaarder ademen. Ze vond het niet echt leuk geloof ik.

Na de wasstraat was het tijd om de auto te stofzuigen, dus moest Tender even buiten de auto wachten. Ik had een dekentje voor haar neergelegd, maar denk maar niet dat ze daar op wilde gaan liggen. Nee, onze kleine meid wilde zelf haar bedje spreiden. Dus lekker een kuil graven om daar in te zitten. En nu alles in de gaten houden!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Agossie, Tender heb je een superleuke wandeling gehad wordt je in je eigen auto verrast door een hondenmonster!

Kom op Tender het is maar een wasserette geen hondenmonster :-)

Hmmm ... ... ben benieuwd hoe Diesel zou reageren op zoiets ...

Fijne dag,

Groetjes,
Suzanne

Guus zei

Och meisje toch...Er gebeurd niets en je vrouwtje is bij je. Die doet echt geen dingen die gevaar voor je zouden kunnen opleveren.. .. ;-)

Ecco is vanaf het begin meegeweest in de wasstraat, hij heeft er helemaal niets om.. maar goed, die heeft het woord "angst" volgens mij ook niet in zijn woordenboek staan (had ie dat maar es..)