maandag 18 januari 2010

Tender en ik hebben dezelfde slaapplek!

Weken lang kon Tender niet echt haar energie kwijt, omdat ik niet met haar kon fietsen door de vele sneeuw die er lag.
Maar afgelopen weekend hebben we weer twee dagen achter elkaar een poging gedaan. Tender was dolgelukkig en ik doodop doordat ik ontzettend zwaar moest fietsen. De dooi begon al een beetje in te zetten. En op sommige plekken zag ik al open plekken ontstaan.
Ons bed krijgt geen gelegenheid om af te koelen. 's Nachts geniet ik natuurlijk van het bed. En overdag wordt mijn plekje bezet door Tender. Ze gaat altijd met haar hoofd op mijn kussen liggen. En na zo'n fietstocht kan ze dit echt de hele dag volhouden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Tender,
Moe maar voldaan op het bed. Dat jij dat mag op het bed liggen. JE BOFT MAAR.
Wel stoer dat het vrouwtje gaat fietsen door de sneeuw heen. Ons vrouwtje gaat alleen lopen in het bos fietsen doen we maar even niet. Slobbers van Abbey en Pepper

Suzanne zei

Agossie die Tender helemaal uitgeteld op bed ... ... ... ... zoooo lief om te zien!! :-)

Jeetje ik vind het wel stoer van je dat je door de sneeuw durft te fietsen met Tender. Ik durf dat nog niet eens met Diesel als er geen sneeuw ligt :-)

Groetjes en een fijn weekend,
Suzanne en een knuf van Diesel!

Carla zei

Hoi Tender,

Alleen overdag op het bed? Ben je zo'n brave hond dat je 's-nachts niet stiekum tussen je baasje en vrouwtje gaat liggen?
Zou ik wel doen als ik hond was.