zondag 16 december 2007

Naar buiten kijken.




In de tijd dat Tender nog klein was, tilde ik haar vaak op om baasje uit te zwaaien, die de auto aan de overkant van de straat had staan. Tender vond dit prachtig en wist ook precies wat de bedoeling was als ik haar op mijn armen voor het raam hield. Heel wijs zat ze dan alle kanten op te kijken en was zichtbaar aan het genieten. Heel af en toe doe ik het nog wel eens, maar ja, ze weegt nu ruim 28 kg en ik houd het dan ook niet erg lang meer vol. Ik zet mijn ene voet op een betonnen hondenbeeld welke ik in de kamer heb staan, om haar hoog te houden. Tender slaat haar voorpoten dan weer als vanouds over mijn armen heen en geniet weer heel even. Helaas voor haar is dit de enige manier om lekker naar buiten te kijken. Ze gaat wel geregeld bij de voordeur zitten. Maar ja, door het geribbelde glas wat we daar hebben ziet ze niet erg veel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
Hihi grappig te lezen hoe Tender op de zit.Daika doet dat ook.

Gr Ingrid

Anoniem zei

Aaaaah wat lief!!!
Dat doet me aan Quins denken....die was ook zo'n lieverd daarin.
Ik zou een mooi tafeltje voor Tender kopen!! Leuk kerstkadootje voor d'r, kan ze mooi op haar tafeltje naar buiten kijken en naar het baasje zwaaien:-)))

knuffel van Sofar voor z'n vriendinnetje.