dinsdag 19 augustus 2008

Foutje!!

Soms zou je wensen dat niemand je kon zien en horen. We hadden weer hondenbrokken nodig en dus gingen Tender en ik samen op stap naar Jumper om weer nieuwe voorraad op te halen. Nu ruikt het in een dierenspeciaalzaak natuurlijk erg lekker voor een hond. En dat had Tender natuurlijk ook al direct in de gaten. Achter in de winkel waren blikken en boxen opgesteld die je gratis mee kon krijgen als je een zak van een bepaald merk kocht. Ik was helemaal in gedachten verdiept, in wat ik kopen zou en vergat de flexilijn van Tender vast te zetten. Tender ging echter haar neus achter na en verdween om het hoekje heen. Hierdoor viel de hele berg met blikken en boxen naar beneden. Tender natuurlijk in alle staten, ging nog verder de bocht om en nam zo nog meer van deze boxen mee. Ik schaamde mij dood. Ik wilde gauw alles proberen op te rapen en Tender af te leggen. Maar Tender zag dat afliggen bij die hele grote berg boxen niet zo zitten en ging telkens weer overeind. Ik kreeg gelukkig hulp van het personeel, die mij gelukkig niets kwalijk nam. Er was gelukkig niets kapot gegaan. Tender kreeg nog wat lekkers zelfs, toen ik mijn spulletjes in de auto had gezet. Bij deze, dus bedankt voor de service. Super!
Onderweg naar de stad, heb ik mijn auto op een parkeerplaats neergezet. Tender, nieuwsgierig aangelegd, wil graag alles bekijken. Dus ook bij de brug moest ze even het fijne van alles weten.
En deze gaten lijken speciaal voor haar te zijn gemaakt.

2 opmerkingen:

Daika's plekje zei

Hihi zo stond ik een keer met Daika bij de kassa van ook de Jumper en bleek Daika een groot bot in der bek te hebben.Ze mocht ze niet eens hebben vanege haar darmen hihi maar ik had niks door en Daika had zoiets van ik blaf niks ben muisje stil.

Die gaten zijn echt speciaal voor Tender gemaakt grappig hoe ze er nieuwsgierig doorheen staat te kijken.

Knuffels voor Tender.
Gr ingrid

Guus zei

Oh, die arme arme Tender.. wat zal ze geschrokken zijn....Dit gebeurt je eens en nooit weer Aniet...

Tot zondag!!